Een jaarlijks terugkerende dag; the International Women’s Day. Dit jaar in het teken van gender neutrale wereld waarin rechten gelijk zijn onder leiding van de campagne #balanceforbetter. Harper’s Bazaar, een modetijdschrift dat zich al sinds het begin richt op vrouwen, organiseerde vanuit de Harper’s Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU een inspirerende, bruisende dag vol met interviews en ontmoetingen in de Hallen Studio’s in Amsterdam.
The future is exciting. Let’s build a gender-balanced world.
Everyone has a part to play – all the time, everywhere.
Balance drives a better working world. Let’s all help create a #BalanceforBetter
– Campaign 2019
De dag stond in het teken van een aantal keysprekers, maar gaf daaromheen ook alle ruimte voor discussies, gesprekken en ontmoetingen. Harper’s Bazaar Network Academy is in 2017 opgericht met als doel om ambitieuze vrouwen samen te brengen waarom netwerken een belangrijk aspect is. Uiteraard was er rondom dit inspirerende programma daarom ook voldoende tijd om elkaar terug te zien of te leren kennen.
bron (youtube): Harper’s BAZAAR NL