Afgelopen donderdag 22 februari hadden wij de eer om de productpresentatie van TOMS bij ons in De Hallen Studio’s te mogen ontvangen. Het was een dag waarbij het nieuwe ‘Giving concept’ van TOMS centraal stond.
#STANDFORTOMORROW was het thema van de avond in Studio 2. TOMS streeft naar het doel: ‘Werken aan een beter leven’. OneForOne is wat TOMS hanteert; met iedere aankoop helpt TOMS mensen in nood. Dit doen zij door deze mensen te voorzien in schoenen, een beter gezichtsvermogen, schoon water en te helpen bij veilige geboortes.
De gasten van het evenement werden ontvangen in de Foyer. Hier was een grote perswand van 2x2m geplaatst met de hashtag #STANDFORTOMORROW erop gedrukt, die tijdens het gehele evenement in verschillende uitingen terug te zien was. Vervolgens werden de gasten begeleid naar Studio 2.
In het midden van Studio 2 was een gigantische bar geplaatst met veel groendecoratie. Om de bar heen was de ruimte gevuld met banners met uitleg over de verschillende concepten van TOMS. Ook stond er in de hoek van de studio een podium met hierboven foto-banners van een aantal van de changemakers van TOMS die gedurende de avond op dit podium een presentatie gaven. Ook het gedeelte onder de Vide van Studio 2 was vrijgemaakt voor de witte DJ booth, waar vandaan DJ Sheila sfeervolle muziek draaide gedurende de avond.
Het walking dinner werd verzorgd door de cateraar Hete Peper. De gerechten die werden geserveerd waren volledig vegetarisch en veganistisch, om ook op deze manier de waarden en normen van TOMS te vertegenwoordigen. Van het eten dat na het evenement overbleef werden boxen gemaakt die de gasten mee naar huis konden nemen. Een gemakkelijke manier om voedselverspilling tegen te gaan, daar houden wij van!
Produced by Campfire Stories for TOMS EMEA. Pictures by Amrita Panday